پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118919
نيمه نهايي در انتظار واليبال ايران؛
تاريخ ورزش در آستانه شوکي بزرگ / ملي‌پوشان خسته اما مصمم براي شکست ژرمن‌ها
تاریخ انتشار : 1393/06/26 12:17:06
نمایش : 1509
تيم ملي واليبال کشورمان نخستين بازي خود را از مرحله مسابقات قهرماني جهان را امشب ساعت 22:55 مقابل تيم ملي آلمان برگزار مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مدت‌هاست که واليبال ايران با نتايج درخشان خود رنگ و بوي تازه‌اي به ورزش بخشيده است و مردم کشورمان ديگر به برد‌هاي واليباليست‌ها عادت کرده اند و با شادي آنها خوشحال مي‌شوند و همزمان با آنها ناراحت و هم پاي ملي‌پوشان خسته مي‌شوند.
 
آسمان خراش‌‌هاي کشورمان حدود 6 ماه است به طور مداوم در سفر و مسابقه هستند حاصل کار آنها تاکنون نتايج درخشان در مسابقات ليگ جهاني و قهرماني جهان است.
 
ملي‌پوشان کشورمان که در پيکار‌هاي قهرماني مردان جهان تاکنون موفق به کسب نتايج خارق‌العاده شگفت انگيزي شده‌اند در حالي به جمع 6 تيم برتر جهان راه پيدا کردند که شاهد بوديم قهرمان ليگ جهاني 2014 از راهيابي به اين مرحله بازماند.

حال امشب تيم ملي واليبال کشورمان بايد مقابل ژرمن‌ها صف‌آرايي کند تيمي که در نخستين بازي خود شب گذشته مقابل تيم فرانسه با نتيجه 3 بر صفر شکست خورد و تکليف صعودش به مرحله بعدي در بازي مقابل ايران مشخص خواهد شد ديدار امشب ژرمن‌ها براي تيم ايران حکم فينال زود هنگام را دارد چون شاگردان کواچ مقابل آلمان‌ها با هر نتيجه‌اي که پيروز شوند به طور حتم به مرحله بعد صعود خواهند کرد و کارشان به اما و اگر کشيده نمي‌شود.

کسب نتيجه مقابل اين تيم کار راحتي نيست همان طور که کواچ سکاندار تيم ملي مي‌گويد: با آلمان بازي خيلي سختي خواهيم داشت و اگر بگويند که ايران در گروه آساني قرار دارد اشتباه بزرگي است.
 
وي ضمن اشاره به تغيير مداوم ترکيب تيم آلمان از سوي سرمربي گفت: سرمربي اين تيم از هر 14 بازيکن خود در دور مقدماتي و مرحله دوم استفاده کرده است و اين امر باعث شده تا آناليز اين تيم سخت شود سبک بازي اين تيم شبيه بلژيک است و نمي‌توان در حد شانس هم پيروزي مقابل آلمان را پيش بيني کرد خوشبختانه هم اکنون شاگردانم از انگيزه بالايي برخوردارند و مي‌توانند براي هر تيمي مشکل ساز شوند.
 
از گفته هاي اسلوبودان‌ برداشت مي‌شود که وي به ملي‌پوشان ايران به معناي واقعي اعتماد دارد باورش به تک، تک ارنج تيم زياد است اما وي هم مانند ديگر اهالي فن در واليبال، نتيجه اين بازي را غيرقابل پيش‌بيني عنوان مي‌کند چون تيم آلمان تيمي دست و پا بسته نيست و نبايد آنها را دست کم گرفت چون آنها هم تاکنون نتايج قابل قبولي را در تاريخ واليبالي خود ثبت کرده‌اند و به اين راحتي‌ها مقابل ايران شکست نخواهند خورد.

آلمان‌ها جزو باسابقه‌ترين تيم‌هاي جهان محسوب مي‌شوند و بيشتر افتخارات خود را پيش از اتحاد 2 آلمان به دست آورده‌اند و در طول اين سال‌ها همواره يکي از 10 تيم برتر مسابقات جهاني محسوب شده‌اند.

کسب مدال طلا در مسابقات قهرماني مردان جهان سال 1970 و مدال نقره المپيک مونيخ از بهترين نتايج کسب شده از سوي تيم ملي آلمان است.
 
سبک بازي تيم ملي آلمان به واسطه حضور "هنين" شبيه بازي تيم بلژيک است. آلمان‌ها واليبال را قدرتي بازي مي‌کنند و در طول يک ديدار متکي به کارگروهي و تيمي هستند آنها در زدن سرويس، دفاع و حمله عملکرد قابل قبولي دارند.
 
ژرمن‌ها تا کنون در طول بازي انجام شده خود در مسابقات قهرماني مردان جهان 7 برد و 2 شکست را کسب کرده‌اند و امشب براي راهيابي به جمع 4 تيم برتر جهان از هيچ تلاشي دريغ نخواهند کرد.
 
حضور در مرحله نهايي مسابقات مسأله‌اي است که براي بازيکنان هر تيمي انگيزه‌سازي مي‌کند در بازي امشب انگيزه واليباليست‌هاي ژرمن بسيار بالاست چون در غير اين صورت بايد با شهر کاتوويس که تاکنون تمام بازي‌هايشان را در آن انجام داده‌اند خداحافظي کنند و بازي خود را در شهر قوچ براي کسب عنوان پنجم يا ششمي انجام دهند.
 
شاگران کواچ که تاکنون نتايج خارق‌العاده‌‌اي کسب کرده‌اند آن طور که از مصاحبه‌هايشان مشخص است مي‌خواهند همين امشب کار را يکسره و صعودشان را به جمع 4 تيم برترين جهان قطعي کنند. در صورت چنين اتفاقي، مي‌توان گفت تاريخ ورزشي گروهي کشور باز هم از سوي واليباليست‌هاي ايراني اتفاقي نادر را شاهد مي‌شود.
 
ما هم مانند ديگر علاقمندان به واليبال براي موفقيت ملي‌پوشان کشورمان در لهستان که باعث سرفرازي نام ايران مي‌شود دعاگو خواهيم بود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html